NÁKUPNÍ KOŠÍK


Servis tiskáren 


Zajišťujteme nejen servis kopírek, ale také pozáruční servis laserových tiskáren a laserových multifunkčních zařízení všech známých výrobců, např. Hewlett Packard, Canon, Brother, Panasonic, Lexmark, Epson, Kyocera atd.

Servis tiskáren a multifunkčních produktů probíhá mechanickou úpravou vadné části, výměnou vadného dílu, součásti nebo (je-li to možné) po jednotlivých dílech.



Termín oprav

Servis je prováděn v co nejkratších časových lhůtách, které jsou stanoveny dle náročnosti opravy a požadavků zákazníka. Vzhledem k obecně dobré dostupnosti náhradních dílů, není problém provést i náročnou opravu ve velmi krátkém časovém termínu. Doba opravy je obvykle 2 - 3 pracovní dny. V případě nedostupnosti potřebného náhradního dílu se doba opravy může prodloužit.


Nákup nových zařízení

V případě, že zařízení již nelze opravit nebo je oprava nerentabilní, nabízíme slevu na nové tiskárny a multifunkční tiskárny. Toto zvýhodnění lze uplatnit, jedná-li se o zařízení vyšší kapacity. Stejné podmínky lze uplatnit také na kopírky.


Záruka na opravu

Na provedenou opravu a náhradní díly poskytujeme 6-ti měsíční záruku.  


Ceny dílenských oprav

Detekce závady, odhad ceny a celkové rentability opravy jsou účtovány částkou 200,- Kč bez DPH. Tato částka není účtována pokud se zákazník rozhodne na základě analýzy opravu realizovat.

Zařízení jsou rozděleny do několika skupin dle náročnosti servisu. Pro každou z nich je stanovena paušální částka, která zahrnuje servisní práci, vyčištění tiskárny, čistící prostředky, nastavení tiskárny, přezkoušení a test. V případě, že je při opravě nutné vyměnit jakýkoliv náhradní díl, jehož cena navýší cenu opravy, je zákazník o ceně dílu předem informován, aby měl možnost opravu schválit či zamítnout.

Servis tiskáren - laserových           990,- až 2.590,- Kč (od personálních až po barevné vysokokapacitní) 
Servis tiskáren - jehličkových        990,- až 2.490,- Kč (od personálních až po vysokokapacitní)
Servis laserových multifunkčních zařízení     1.190,- až 1.990,- Kč (od personálních až po vysokokapacitní)

Ceny nezahrnují náhradní díly a jsou uvedeny bez DPH.
Není-li výslovně dohodnuto jinak, platba za servisní zakázku se vždy hradí v hotovosti při převzetí dokončené zakázky.



Cena dopravy

Provádíme dílenské opravy zařízení. V případě, že k nám nemůžete zařízení na opravu dodat, je možné objednat přepravu zařízení. Přepravu po Praze 7 nabízíme zcela ZDARMA. Paušál pro ostatní pražské obvody je účtován individuálně podle lokality. Vzhledem k mnohdy velmi omezeným možnostem parkování, špatné dostupnosti kanceláří, vzdálenosti apod., se pohybují sazby za přepravu v rozmezí 190,- až 650,- Kč bez DPH.


Záruční servis

Potřebujete-li opravit zařízení, které je ještě v záruční době, musí být oprava provedena v autorizovaném servisu daného výrobce jinak hrozí ztráta záruky. Kontakty na autorizované servisy výrobců, jejichž produkty máme v nabídce, naleznete v seznamu záručních servisů
.





CPSystem a.s., Družstevní ochoz 1717/5a, 140 00 P-4, Tel 220873440, e-mail: obchod@cpsys.cz.
Kopírky | Multifunkční tiskárny |