NÁKUPNÍ KOŠÍK

AKČNÍ ZBOŽÍ


Smlouva servisní podpory - kopírovací stroje 


Máte pocit, že činnosti spojené s provozem a údržbou kopírovací a tiskové techniky Vás časově zatěžují, účtování je nepřehledné a nárazově se vyskytují větší výdaje za výměny opotřebovaných náhradních dílů?

Přenechte nám tyto starosti. Snížíme Vám celkové náklady, zajistíme bezproblémový chod strojů a ušetříme čas.

Nabízíme moderní řešení, kdy po celou dobu provozu stroje hradíte pouze to, co prokazatelně nakopírujete nebo vytisknete, nikdy nic navíc!
Hradíte pouze pevně stanovenou cenu za každou zhotovenou kopii nebo výtisk. V této ceně jsou již zahrnuty veškeré náklady na provoz jako jsou spotřební materiály, pravidelné údržby, náhradní díly, cestovné techniků atd.


VÝHODY Servisní a materiálové smlouvy

- nákup zařízení za zvýhodněnou cenu

- nezavazujete se k žádným limitům počtu nakopírovaných stran
- zprůhlednění a především snížení nákladů
- možnost plánování nákladů díky pevně stanovené částce za kopii
- plná kontrola nad dodávanými službami, snadné ověření jejich kvality
- zvýšení technické úrovně péče o stroje (vyšší funkčnost, snížení odstávek, zápůjčka náhradního zařízení)
- hradíte pouze tolik, kolik nakopírujete, nikdy nic navíc

TIP PRO VÁS: Chcete-li ještě více ušetřit a vyhnout se investici do pořízení zařízení, využijte naší služb Pronájem kopírek a multifunkčních zařízení.


POSTUP pro uzavření Servisní a materiálové smlouvy

1/ Výběr zařízení
Výběr správného zařízení je klíčový. Proto doporučujeme kontaktovat specialisty z našeho obchodního oddělení, kteří zjistí Vaše požadavky a dle svých zkušeností doporučí nejvhodnější variantu
multifunkční kopírky.
Zároveň Vám bude předložena nabídka obsahující zvýhodněnou cenu stroje a paušální částku za zhotovenou kopii.

2/ Nákup zařízení se Servisní a materiálovou smlouvou
Vybrané zařízení budete moci zakoupit za zvýhodněnou cenu, protože zákazník, který se s námi rozhodne spolupracovat dlouhodobě, je u nás zvýhodňován. Při nákupu se uzavírá Servisní a materiálová smlouva, ve které se nezavazujete k žádnému limitu počtu nakopírovaných stran. Je to jednoduché - kolik nakopírujete, tolik zaplatíte, nic navíc.


3/ Používání zařízení, řešení servisu
V okamžiku, kdy zařízení vyžaduje jakoukoliv údržbu, spotřební materiál nebo cokoliv dalšího, vše velmi rychle zajistí naše servisní oddělení, aniž bychom Vám cokoliv účtovali. Dále můžete čerpat benefity jskou je garantovaná doba servisního zásahu, bezplatná zapůjčka náhradního zařízení v případě poruchy a další.


Pro bližší informace kontaktujte naše obchodní oddělení nebo použijte kontaktní formulář.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


CPSystem a.s., Plynární 1453/33, 170 00 P-7, Tel 220873440, e-mail: obchod@cpsys.cz.
Kopírky | Tiskárny | Multifunkční tiskárny | laminátory | vazače | asistentka